Sahabat

Halaman

04 September 2012

Cuti - Cuti Singapore : Universal Studios (3rd Trip)

By Dalia Hassan at Selasa, September 04, 2012
Assalamualaikum wbt...

Pada tanggal 1 Sept (Sabtu) aku sempat lagi menyeberang ke negara jiran, Singapore untuk ke Universal Studios... Aku pergi sebab dipaksa oleh adik aku, Adah untuk membawa dia kesana... dan aku pula terpaksa jugak bawak dia sebelum dia naik cuti semester... ye la... katanya kalau dah naik cuti, susahlah dia nak ke mana2 sebab jadual padat... ermmm... aku iyakan aje lah... bawak jerlah walaupun terpaksa kuar duit semata2 nak kesana untuk kali ketiga... (boring dah sebenarnya... kalau ikutkan, duit yang digunakan tu boleh jer pergi travel tempat lain... rugi pergi tempat yang sama....)

Kalau dulu aku masuk sana melalui Woodland, tapi kali ni aku masuk melalui Tuas... Berbeza dengan Woodland yang sesak, Tuas sedikit lengang dan ini amat melegakan aku... Tak perlu beratur panjang dan menunggu lebih lama untuk urusan kastam dan imigresen...

Ni je la gambar yang aku sempat tangkap... Malas nak snap banyak2 sebab semuanya benda yang sama jer....

 











kegemukan terserlah...










cian muka Ainul tertutup dengan date...




Seronok Ainul dapat masuk dalam tu... Jurrasic Park.. sampai basah2... nasib baik siap belikan baju hujan.. hahaha!



Persembahan lakonan di Water World... Make sure anda pilih kerusi yang betul agar anda tidak disimbahi dengan air... hahahaha... watch out! 

Madagascar....




Bila check balik gambar2 ni, memang banyak tempat yang aku tak tangkap gambar... mungkin sebab masa tu cuaca sangat panas dan mempengaruhi mood ibu mengandung macam aku ni... hehehehe!

Tu jer la.... sekian....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review