Sahabat

Halaman

15 April 2016

Camping @ Lata Lembik Recreation Park

By Dalia Hassan at Jumaat, April 15, 2016

Assalamualaikum wbt...



Ni cerita aku masa aku berkhemah di Lata Lembik Recreation Park, Raub. Memang dah lama aku tak berkhemah, kali terakhir berkhemah masa zaman diploma aku kat UITM Segamat dulu... masa tu aku ikut Ekpedisi Gunung Ledang anjuran KESATRIA. Dan seingat aku, itulah kali terakhir aku berkhemah ni...



Kawan aku, Ila tiba-tiba ajak aku join geng2 dia pergi berkhemah kat Raub. Ermmm... memang macam best.. cuma awal2 aku risau sama ada asben aku lepaskan aku pergi ke tak... pujuk punya pujuk, berjaya jugak memujuk encik asben. Excited wehhhh!



Jom lah tengok gambar2 aku masa kat LLRP tu...



khemah kami dipasang oleh adik adik LLRP
Yeayyyy hampir siap...
Mak mak tengah masak... kami anak2 pergi main air...
'bilik' kami...
mak mak... sibuk memasak...
anak-anak... mandi tatkala mak2 masak.. hahahah!

persediaan untuk barbeque..
Kak Ira masak macaroni yang sedap!

barbeque...





Ni aktiviti kami semasa di LLRP..


Hari Pertama : Jungle Trekking @ Lata Lembik Recreation Park

Hari Kedua : Flying Fox @ Lata Lembik Recreation Park

                     Water Tubing @ Lata Lembik Recreation Park

7 comments:

Unknown berkata...

Seronoknya
Teringin nk p...
Bleh dpt no contact x?

Unknown berkata...

Seronoknya
Teringin nk p...
Bleh dpt no contact x?

Dalia Hassan berkata...

Alamak Aliff... sy xda no dia... aritu pergi semua diorg yang uruskan. Tapi rasanya boleh google atau cari kat facebook "Lata Lembik Recreation Park"... nanti call minta quotation.. sebab kita boleh pilih apa aktiviti yang kita nak buat...

Unknown berkata...

Ada d sediakn penginapan? Chalet

Unknown berkata...

Ada d sediakn penginapan? Chalet

Unknown berkata...

Penginapan chalet ada ka?

Unknown berkata...

call Lata Lembik Recreation Park tapi Laman Persona yang angkat call

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review