Sahabat

Halaman

12 Februari 2016

Cuti - Cuti Malaysia : Wet World Theme Park, Shah Alam

By Dalia Hassan at Jumaat, Februari 12, 2016

Assalamualaikum wbt...

Semalam, 11/02/2016 aku sempat bawa anak anak bercuti ker Wet World Theme Park, Shah Alam. Sebenarnya aku ingat nak bawa diorang pergi ke Sunway Lagoon sebab si Anaqi, anak buah aku belum pernah lagi ke sana. Memandangkan ni adalah perancangan saat akhir, dan aku tak sempat nak minta tolong kawan aku untuk dapatkan harga staff, so aku tukar plan ke Wet World.

First time masuk sini, aku rasa ianya sangat berbaloi dan jimat. Tak dinafikan Sunway Lagoon jauh lebih menarik, lebih banyak tarikan tetapi sesuailah dengan harga Wet World ni, RM95 untuk 3 dewasa dan seorang kanak2 (kanak2 dengan ketinggian 130cm keatas dikira dewasa).. maknanya dewasa dengan MyKad RM25 seorang dan kanak2 90cm - 130cm RM20.. murah kan???











































0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review